Mengapa harus...


"MENGAPA harus kita menghabiskan waktu MEMIKIRKAN perkara yang BURUK, MENGECEWAKAN dan MENYAKITKAN
sedangkan kita sebenarnya mampu untuk MENEMUKAN banyak hal yang INDAH dan BAIK di sekeliling kita...”

HULUBALANG

JANGAN KLIK ATAS!

Ahad, 13 November 2011

#6 CARI AWEK vs CARI ISTERI


Status facebook di atas merupakan status facebook aku yang paling terkini selepas wujudnya blog aku ni. Status ini aku tulis pada 10.11.2011 sehari sebelum blog ni wujud. Pedih juga kata-kata Rosilawati Man ni tapi aku tak nafikan ada benar kata-kata tersebut. Jadi, aku nak kongsikan satu benda yang ada kaitan dengan status ini :

LELAKI NAK CARI AWEK
ø Tak kisah laa dia freehair atau bertudung
ø Pakai seksi dan ketat satu kelebihan
ø Nak yang kulit putih, muka cantik tu paling dia nak
ø Tak kisah perangai macam mana pun. Notty lagi dia suka
ø Boleh
bawa keluar bila-bila masa, di mana sahaja
ø Nak yang gedik sana , gedik sini.
..

LELAKI NAK CARI ISTERI
ø Nak yang ALIM dan menutup aurat tu WAJIB !
ø Reti hormat orang tua
ø Nak yang pandai dekat dapur. Reti masak-masak
ø Tak kisah cantik ke tak janji sejuk je mata memandang
ø Nak cari yang pandai jaga maruah ! Tak boleh ada lelaki lain sentuh
ø Cari yang pandai jaga diri. Tak curang bila dia kerja

Setuju tak? Lelaki sila jawab..
J

Kredit- Nizarazu –


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lihat ini juga :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...