Mengapa harus...


"MENGAPA harus kita menghabiskan waktu MEMIKIRKAN perkara yang BURUK, MENGECEWAKAN dan MENYAKITKAN
sedangkan kita sebenarnya mampu untuk MENEMUKAN banyak hal yang INDAH dan BAIK di sekeliling kita...”

HULUBALANG

JANGAN KLIK ATAS!

Sabtu, 3 Disember 2011

#19 APA ADA DENGAN AARON AZIZ?

Jika anda masih ingat, sebelum ini aku pernah menulis kisah cinta terlarang aku dengan Lisa Surihani (klik). Jadi, hari ini aku nak cerita pula tentang Aaron Aziz. Ya, AARON AZIZ! Ada apa dengan Aaron Aziz...??? Sebelum tu, mari kita sama-sama lihat beberapa gambar kenang-kenangan antara aku dan Lisa sewaktu kami masih bersama dulu. Sebenarnya banyak lagi gambar kami berdua tetapi tidak boleh dipaparkan kepada umum kerana walaupun kami telah tiada apa-apa hubungan, kami perlu juga menjaga banyak hati pihak-pihak lain. Diharap anda semua mengerti kedudukan kami..



Terus terang katakan bahawa aku sedikit terkilan sebab hubungan kami berdua tidak sampai ke jinjang pelamin. Namun, apakan dayaku untuk menghalang perpisahan itu berlaku. Benar kata orang, banyak perkara yang pahit ketika kita hadapi tapi sangat manis untuk kita kenangi. Ya, bukan sedikit memori aku bersamanya.. 

Sebelum bersama Lisa, aku pernah terfikir sebab atau punca aku berjaya mendapatkan cinta Lisa itu. Rasanya mungkin ada kaitan dengan ini. Ermm...


Apa pendapat anda? Adakah anda setuju dengan kenyataan saya ini? Jika masih ragu-ragu cuba lihat gambar ini pula..

Keh keh keh..

Bukan itu saja, mungkin ramai yang tidak perasan! Saya pernah menggantikan tempat Aaaron Aziz dalam drama TV3 Nora Elena. Masa tu Aaron Aziz kurang sihat.



Macam mana semua? Masih meragui cerita aku ni ke? Hahaha.. Janganlah anda semua  percaya dengan apa yang aku tulis dalam ni. Aku ni cakap sepuluh, sebelas tak boleh percaya. Hakhak! Ini yang betulnya. Huk3..|


p/s : Seronok ke filem Ombak Rindu? Siapa dah tengok?

......



3 ulasan:

  1. shazlina sahrizal3 Disember 2011 8:51 PTG

    kah3x.....ape2 jek la abg safuan..
    btw...suke bace blog abg tau..
    kelakar...
    teruskan usaha anda untuk menjadi blogger yg terkenal...huhu

    BalasPadam
  2. apa ada dgn arron aziz?????????p la tanya diaa jgn harapkan wartawan jeeeee.....hahhaha

    BalasPadam

Lihat ini juga :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...