Mengapa harus...


"MENGAPA harus kita menghabiskan waktu MEMIKIRKAN perkara yang BURUK, MENGECEWAKAN dan MENYAKITKAN
sedangkan kita sebenarnya mampu untuk MENEMUKAN banyak hal yang INDAH dan BAIK di sekeliling kita...”

HULUBALANG

JANGAN KLIK ATAS!

Jumaat, 30 Disember 2011

#30 PUISI BUAT LISA



PUISI BUAT LISA

Oh Lisa
Aku karang puisi ini
Puisi cintaku untukmu..

Oh Lisa
Aku rindu kamu
Aku sayang kamu..

Oh Lisa
Walaupun jauh,
kita sabar menunggu..
Walaupun kau busuk,
Kau tetap di hatiku..

Hanya puisi ini
Ku cipta untukmu 
Penawar rindu
Pengganti diriku..

Bila kau sedih, aku turut rasakannya..
Bila kau gembira, aku rasa bahagia..

Kini kau pergi, 
tinggal aku sendiri,
Aku sepi, tanpa kamu di sisi..

Aku rela undur diri demi lihat kau bahagia, 
kerna aku tahu mencintai tak semestinya memiliki..
Aku tak bersedih dengan kebahagiaan yang pergi,
kerana aku pasti ada bahagia lain yang menanti..

Walau kau tak aku miliki,
Melihat kau bahagia sudah cukup buat aku bahagia.. :(
Oh Lisa
Peritnya aku rasa
Oh Lisa
Moga kau bahagia.....

OH LISA
KAU BUKAN LAGI MILIK KU~

p/s : Lisa bukan nama sebenar. Jangan saman saya..


......



5 ulasan:

Lihat ini juga :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...