Mengapa harus...


"MENGAPA harus kita menghabiskan waktu MEMIKIRKAN perkara yang BURUK, MENGECEWAKAN dan MENYAKITKAN
sedangkan kita sebenarnya mampu untuk MENEMUKAN banyak hal yang INDAH dan BAIK di sekeliling kita...”

HULUBALANG

JANGAN KLIK ATAS!

Selasa, 3 Januari 2012

#31 LAGU BUAT LISA

Ketika heboh Datuk Siti Nurhaliza nak kahwin dengan Datuk K dulu, ada orang telah buat lagu khas sempena perkahwinan Datuk Siti. Ketika itu ramai jejaka-jejaka yang kecewa dengan pilihan Datuk Siti itu. Walau bagaimanapun, Siti ada hak nak pilih siapa pun yang dia suka. Lagipun dah memang jodoh Siti.. Alhamdullillah, perkahwinan tersebut bertahan hingga sekarang. Bagi yang belum dengar, aku letakkan video lagu itu di bawah ini..


Jadi, aku sendiri dapat idea nak buat lagu untuk Lisa daripada video ini. Lirik lagu dah ada. Itupun aku ambil daripada puisi yang aku buat untuk Lisa tempoh hari. (klik) Cuma kena ubah sikit bagi masuk dengan melodi yang aku buat. Aku minta maaf kalau kualiti video ini rendah sebab aku rakam pakai hanset cap ayam je. Lagipun aku cuma rakam lagu ni sekali . Kira jadi terus! Kalau perasan dekat korus tu ada ‘terkucil’ sikit. Apapun, inilah hasilnya. Macam biasa, jangan komen suara. Nikmati saja lagunya!



p/s : Aku yang rasa, aku yang tanggung. Berat mata memandang, 
berat lagi bahu aku yang memikul.. :'(

......


2 ulasan:

  1. hahahahha.....wan oh wan....

    BalasPadam
  2. wan..wan..ade2 je ko nih..ape2 pon..mantop lahhh

    BalasPadam

Lihat ini juga :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...